Jotain

Alue jossa sallitaan vapaamuotoinen keskustelu aihepiiristä riippumatta.
viljami

Jotain

Viesti Kirjoittaja viljami » 15 Loka 2019, 14:22

Pikku tytöt menee armeijhan,itkethän jos ei pääse aliupseeri tai upseerikoulhun.Sittehän sinne pääsee nais kiintiöillä...Mikä tosi tilanheesa on rasite taisteliville joukoille..Vaikkaki ei ne kauaa oo,joko ne ammuthan tai menevät mielisairaalhan.Jos ei oo syntyyhän munat ollu,ei niitä tekemällä saa.Mikä siinä tappamisen opettelusa on hienompaa mitä uuren elämän luomisesa ? Tappaesa pitää aina tappaa jonku laps...Eikä sorasa misä on kymmenie miesten henki kysymyksesä,oo varaa orotella pikku tyttöjen kitinöitä...Ei kuolheen sankarin tarinoita palion kerrota,se ei oo media seksikästä että sorasa tapethan.Kerrothan vain veteraaneista jokka ei halua mitään, vaikka kaurapuurhon ei oo varaa laittaa voi silimää.Jos heiltäki joskus kysyttäs torellisuutta,eikä johorateltas.Tämä yhteiskunta on mestari manipuloimhan,vääntähän lausuntoja NS: demokratian nimisä mikä seki on vain verho suurelle kapitalistiselle puhallukselle.

tavarantarkastaja

Re: Jotain

Viesti Kirjoittaja tavarantarkastaja » 15 Loka 2019, 18:44

Minä oisin kyllä tykänny, jos minun aikana olis asepalvelusta suorittamasa myös naisia eli oman ikäluokan tyttöjä. Ois se ollu tosi mukava jos maastohariotuksisa ois taisteluparina ollu semmonen lettipäinen kuohkialta ja pehemiältä tuntuva pyöreäposkinen tyttö. Minua ei olis yhtään haitannu, vaikka ne olis myös majottunu samhan tuphan.

Mei ei sielä ollenkaan ketään tapettu niinkö Vilijamin porukka teki.

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 16 Loka 2019, 06:14

tavarantarkastaja kirjoitti:
15 Loka 2019, 18:44
Minä oisin kyllä tykänny, jos minun aikana olis asepalvelusta suorittamasa myös naisia eli oman ikäluokan tyttöjä. Ois se ollu tosi mukava jos maastohariotuksisa ois taisteluparina ollu semmonen lettipäinen kuohkialta ja pehemiältä tuntuva pyöreäposkinen tyttö. Minua ei olis yhtään haitannu, vaikka ne olis myös majottunu samhan tuphan.

.

Mei ei sielä ollenkaan ketään tapettu niinkö Vilijamin porukka teki.

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 16 Loka 2019, 06:15

Sinun aharisteltavisa.Aatellukki,,jotain hämärää sinusa on. :x

Vastaa Viestiin