Ei pakkoa vaan Kulpakkoa !

Alue jossa sallitaan vapaamuotoinen keskustelu aihepiiristä riippumatta.
s.makela

Re: Ei pakkoa vaan Kulpakkoa !

Viesti Kirjoittaja s.makela » 04 Helmi 2014, 22:06

Kiitos jokilaaksolle asiallisesta kommentista.Vaikka tiedät hyvin mitä olen nimmarintakaa kommentoimista mieltä.se siitä.Mitä minä tiedän persujen listaamisista uusilla ehdokkailla sen päättää puoluehallitus kokouksessaan puolenkuuntitämissä.Testit hakeutuneille henkilöille ovat ilmeisen vaativat kielitaito näyttelee isoa osaa.Tolppasen suhteen ei minulla ole mitään vastaan näin hänet viimeksi lauantaina kristiinankaupungin markkinoilla.tv.sami

koivu

Viesti Kirjoittaja koivu » 04 Helmi 2014, 22:13

Kato,Kato,Siinähän sitä! YRMYLLE vain tiedoksi.En ole peräänkuuluttanu yhtään mitään,"yrmyile"vähempi ja YMMÄRRÄ LUKEMAS.

urmy

Viesti Kirjoittaja urmy » 04 Helmi 2014, 23:50

Ei mitään koivu katothan kenen perse kestää merivettä. Nyt pöytään asioita joita persut eivät mielestäsi ole HOITANEET MIELELLÄSI TAVALLA. äLÄ HUUTELE PUSKISTA HARTIANA RIITTÄVÄT KOHTAANMAAN SINUTKIN

urmy

Viesti Kirjoittaja urmy » 05 Helmi 2014, 01:25

pUOLEHALLITUS NIMEÄÄ EU_VAALIEHDOKKAAT, KAIKKI VOIVAT HALUKKAAT ITSENSÄ ILMOITTAA KYSEISIIN KEIMEIHIN. mUTTA PUOLUEHALLITUS PÄTTÄÄ.

minä

Viesti Kirjoittaja minä » 05 Helmi 2014, 02:05

Vierastin tuosa URMY:n kiriotuksesa tuota "titteleitten" luettelemista.(varsinki toisen jos niitä omaava ei jostain syystä sitä halua) lukiessani ei ne kyllä minusa mitään Hurmoksen huutua ja värinöitä aiheuttanu.(jospa sittenkin nousi se ns.pa---n maku suuhun) liekö pannu sitte jonku torella (("TUTAJAMAHAN"))

minä

Viesti Kirjoittaja minä » 05 Helmi 2014, 04:55

En ymmärrä palijon politiikasta(oon sen verran jäläkhenjääny,minkä nöyränä tunnustan)se JYRKI BOY näistä "puskistahuutelijoista"oli huolishan.Onko hän sitte tuntenu "koivun"? en osaa sanua.Mutta niinkö sanoin en tunne politiikkaa,siks haluaisinki tietää mitä perussuomalaiset on saanu aikaseks muuta ko 7.ja muitten juorulehtien kirsthun ropoja.? Kun ropo kirstuhun kilahtaa..jne. Täsä minun :!: tapauksesani tieto ei olis valtaa!!

mape

Viesti Kirjoittaja mape » 06 Helmi 2014, 21:53

Nimimerkille "minä" laitan tähän lyhyen kaavan oppimäärän nykypolitiikasta, koska sanot, ettet siitä ole perillä :) Kaikki muut eduskuntapuolueet paitsi PS ajavat Suomea liittovaltioon, meppiensä toimesta EU:ssa. Tämä on todistettavissa oleva selvä fakta. Itse kannatan Suomen itsenäisyyttä, kuten perussuomalaisten ajatukseen kuuluu. Muuta ei juuri tarvitse EU vaaleja silmälläpitäen politiikasta ymmärtää tai tietää. Tämän perusteella voit valita tiesi. Minulle valinta oli helppo, koska tiedän mikä oli itsenäisyytemme hinta aikanaan. Valtaa ei saa enempää siirtää Brysseliin. Näin minä asian koen ja sen mukaan toimin. Pieni isänmaallisuus ei liene pahasta meille kenellekään täällä pienessä Suomessa.

Mauri

urmy

Viesti Kirjoittaja urmy » 09 Helmi 2014, 00:27

Hieno päivä takana Oulaisten perussuomalaisten kanssa kööräiltiin reilut pari tuntia. Matka jatkui Ylivieskan Halpa-Hallin pihalle paikalliselle Tarmolle kiitokset, sanoma upposi aivan kuten joensuunpojat laulavat, kun suomi putos puusta, jne. Urpo Myllymäki

mape

Viesti Kirjoittaja mape » 19 Helmi 2014, 21:15

Hienoa, että porukkaa riittää tilaisuuksissa, joita Marko tukiporukan kanssa kiertää.. Palaute on ollut mahtavaa ! On selvästi aistittavissa, että ihmiset ovat valveutumassa liittovaltiokehityksen merkityksestä. Tämän päivän iltalehden pääkirjoitus kertoo hyvin missä mennään... euroopan yhdysvaltoja ollaan rakentamassa kovaa kyytiä,, talous-sanomat, uusisuomi ja hesarikin on jo asian noteerannut.. milloin asian vakavuus valkenee kansalle ? Olli Rehn on myöntänyt, että paskaa on jauhettu kansalle euroopan hyvästä jamasta... koko juttu alkaa pikkuhiljaa kuulostamaan siltä, mitä PS on toitottanut alusta alkaen..Siitä saakka, kun AHO:n hallitus vei Suomen tähän saakelin soppaan mukaan.. Aleksander Stubb sanoi taannoin rinta rottingilla, että "euroopan ongelmat loppuvat ensimmäisiin tukipaketteihin.. ja Jos joku muuta väittää on hän pölhöpopulisti" Nyt ollaan sitten pölhöpopulisteja, jotka ovat olleet aivan oikeassa ! ei nimi miestä pahenna.... Stubb osaa kyllä hymyillä kaikelle... ei ihme onhan Suomen miljoonilla ostettu komissaaripaikka ihan hyvä piilopaikka, kun ongelmat kärjistyvät tulevaisuudessa vielä täällä pohjois-euroopassakin..

Mauri Peltokangas

Vastaa Viestiin