Hävettääkö kaustislaisia....

Alue jossa sallitaan vapaamuotoinen keskustelu aihepiiristä riippumatta.
jokilaakso

Hävettääkö kaustislaisia....

Viesti Kirjoittaja jokilaakso » 31 Loka 2014, 16:23

Henkilö kirjoitti 30.10.2014 aiheen alla "Pelihimoiset keskustalaiset"

Lainaus;
" .... puolueen jonka johtajaksi valittiin lobbareiden äiti,, paskapönttö Sipilä... Mielestäni varsinainen mummojen kusettaja ! "

Tämä on vain yksi esimerkki ja vastaavia täältä löytyy.

Mielestäni kunnanjohtajan ja muidenkin pitäisi vaikuttaa täälläkin siihen, millaista julkista kuvaa annetaan Kaustisesta sen virallisten edustajien taholta. Tällaisilla Kaustisen kunnan luottamushenkilön julkisilla kirjoituksilla voidaan vaikeuttaa asioiden hoitoa tulevaisuudessa, jos ne vaan ikään kuin hiljaa hyväksytään.

On harmi, että PS:n riveistä ei ole löytynyt korvaavaa "sivistynyttä" henkilöä esim. sivistyslautakuntaan ja muihin lautakuntiin.

Tyypillistä näissä tapauksissa on se, että ko. henkilö ei pysty itse ymmärtämään omaa henkistä tilaansa.

viljami

Re: Hävettääkö kaustislaisia....

Viesti Kirjoittaja viljami » 01 Marras 2014, 03:55

. . . . . . _ _ _ . _ _ . . . _ . . . _
_ _ . . _ . . ._ _ . _ . . _ . _ _ _ . . _ . _ _ _ . . . . _ _ _ . _ .

_ . . _ _ _ _ . _ . _ . . . _ . . . _ _ _ _ . _ . . . . . . _ . _
Viimeksi muokannut viljami, 02 Marras 2014, 01:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tapani Pollari

Viesti Kirjoittaja Tapani Pollari » 01 Marras 2014, 12:45

Tämä on kepuli kunnissa maantapa.

Täällä kepulit ei välitä siitä mitä ihmiset ajattelee.

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 02 Marras 2014, 05:12

_ ._ .. ._ _ . . . _ . . _ . _
Viimeksi muokannut viljami, 06 Marras 2014, 05:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mape

Viesti Kirjoittaja mape » 02 Marras 2014, 17:24

Heh,,, kyllä minua ihmisen "munattomuus" hymyilyttää.. Eräs anonyymi kaapintakaa huutelija "jokilaakso" nimimerkin takana lymyilevä ainakin omasta mielestään ilmeisen sivistynyt.. kirjoitti ylempänä ja epäröi henkistä tilaani :) ole jokilaakso huoleti ... Tule sieltä kaapista ulos ja ota kantaa sivistyneesti omalla nimelläsi... Jutellaan sitten vaikka ihan kasvokkain. Voit valaista silloin henkistä tilaani parhaaksi katsomallasi tavalla... Se, että kerron mielipiteeni keskustan puoluejohtajan paskapönttöbusineksista ei pitäisi olla mikään uutinen. Tuosta on kuultu ihan valtakunnan uutisissakin :) pitääkö siis Alpian mielestäsi soittaa myös Ylelle ja kaikkiin muihinkin medioihin, etteivät kertoisi totuuksia? tarkoitat ilmeisesti nyt suoraan minua henkilökohtaisesti halventavalla kommentillasi, että sananvapautta pitäisi rajoittaa... Ei onnistu anonyymin puskista huutelijan toive ei :) kyllä jokilaakso Kaustislaiset ennemmin saavat hävetä tätä jatkuvaa tumpelointia, kuin sitä, että jotku ihmiset haluaisivat sen loppuvan... meillä täällä Kaustisella on tapana olla hiljaa vaan, kun munitaan asiat !! Painaa villaisella vaikka mitä töppäillään !! Se ei sovi omaan luonteeseeni ikävä kyllä, mikäli munitaan kuntalaisten euroilla, tumpeloidaan, panoksena ihmisten terveys, tuodaan asiat valmistelematta kokouksiin, tumpeloidaan budjetti, ylitetään törkeästi valtuudet, kikkaillaan selkärangattomina ilman uskallusta tehdä päätöksiä tai tuhlataan kunnan varoja täysin ilman etukäteen tehtyjä, varmistettuja suunnitelmia... Jos tuonkaltaisiin asioihin puuttuminen on henkistä heikkoutta... Olen hämmästynyt. (Tosin mistä kukaan tietää millaisesta laitoksesta anonyymi kirjoittaja on vapaalla, siksi anonyymit kommentit on syytä aina ottaa suhteellisen kevyesti) tosin tässä tapauksessa anonyymi taitaa olla kaikkien tuntema "hihittelijä" mene ja tiedä :)
Viimeksi anonyymi jokilaakso pyyteli minua kaikessa viisaudessaan, innoissaan, ilmeisesti suupielet vaahdossa ja erinomaisen sivistyneesti luopumaan luottamusmies palkkioista.. Lupasinkin silloin niistä heti luopua, jos tulet ulos kaapista :) Ei ollut anonyymillä kuitenkaan sivistystä laittaa sitä nimeään kirjoituksen alle, joten pidän oikeuteni luottamusmies palkkioihin... Huudella puskista jokilaakso osaa hienosti... Mitenkähän on muu osaaminen ja henkisen tilan laita ?

Ps. Tunnen ja ystäviini kuuluu useita Keskustalaisia kunnon Isäntiä. Heidän tapoihinsa ei kuulu säälittävä puskista huutelu sen tiedän. Olisiko joku vihervasemmistolainen päässyt pesiytymään tuon jokilaakso nimimerkin taakse,,, itselläni on herännyt tällainen epäilys :)
Oleppa jokilaakso mies ja soita, saatat vielä keretä ensin.
Mauri Peltokangas
0401848878

Tapani Pollari

Viesti Kirjoittaja Tapani Pollari » 05 Marras 2014, 14:43

Mauri.
Turha pyytää kepuleita tulemaan kaapeistaan.

En minäkään kehtais sanoa olevani kepu..
Jarmo Korhonen, sanoi sen ääneen minkälaista peliä ne pelaa.

mape

Viesti Kirjoittaja mape » 05 Marras 2014, 20:22

jokilaakso kirjoitti:

On harmi, että PS:n riveistä ei ole löytynyt korvaavaa "sivistynyttä" henkilöä esim. sivistyslautakuntaan ja muihin lautakuntiin.

Tyypillistä näissä tapauksissa on se, että ko. henkilö ei pysty itse ymmärtämään omaa henkistä tilaansa.
Mietin aikani ja päätin ottaa kuitenkin vielä kantaa tuohon viimeiseen jokilaakson kommenttiin.. Kerroppa nyt anonyymi omalla nimelläsi, mistä sinä tunnet minut ? miten perustelet tuon viimeisen kommenttisi ? miten olet henkilönä tutustunut sivistystasooni ? Koska haluat olla anonyymi en nimeä sinua tässä.... mutta ymmärrät varmaan, että jos olisin herkkänahkaisempi... olisit yltäpäältä "kusessa" tuon henkilöön suoraan kohdistuvan kommenttisi kanssa. Sinusta ei itsestäsi ole ollut tulemaan sieltä kaapistasi ulos, joten ei anonyymiin kannata paukkujaan kuluttaa... koska itse kommentoin radikaalisti virkaatekevien tumpelointia ja osaamattomuutta (vaikka sen teenkin aina pöytäkirjojen totuuksiin nojaten) en katso oikeudekseni vetää sinua vastuuseen tuosta vaikka se onkin kohdennettu suoraan henkilöön ja on lapsellista paskaa anonyymin kirjoittamana (vanha sananlaskukin sanoo, että hamekin häpiää miestä, joka puskista huutelee ) ... Mutta sen tiedän, että jos nimeän jonkun Keskustan valtuustoryhmästä täällä sinun aivoituksellasi ja kohdistan suoraan häneen tuon saman kommentin... istun syytettynä kunnianloukkauksesta välittömästi... mutta sitä en tee, koska yhdenkään kepulaisen yksityisen henkilön henkistä tilaa en suoraan voi tietää ja ovat yksityisinä ihmisinä mielestäni 95% ihan mukavaa porukkaa, vaikka eivät osa omaakkaan perus käytöstapoja esim. tervehtimisen suhteen... hankekoordinaatiosta ja sen sellaisista jollotuksista kiinnostuneilla erikoisveijareilla... saattaa olla pahasti jotain hukassa oman itsensä kanssa... sen olen huomioinut aika ajoin.... Jokaisen olisi tietenkin hyvä kritisoida myös itseään... minä olen perustumpelo, joka tekee virheitä elämässään aivan yhtä usein, kuin kuka tahansa normi tasamaan tallaaja.. ei sitä pidä kieltää :) ja muuksi en muutu... mutta henkisen tilani pystyn tarkistamaan joka ilta kotona.. siellä istuu hallituksena alan ammattilainen :), joten jokilaakso voi sinänsä ottaa rauhallisesti huolestuneisuutensa kanssa... Koska tapani on olla suora sanon nyt, ettei jää epäselväksi; halveksin suunnattomasti henkilöitä, jotka kitisevät anonyymeinä, heittelevät "hissipieruja" ja hihittelevät jossain koneensa ääressä itsekseen... pidän sellaisia henkilöitä äärimmäisenä pohjasakkana, jotka solvaavat anonyyminä ketä tahansa... kaapissa tulee kuitenkin joskus kuuma... paha jos sieltä ei mahdu tulemaan ulos...
ps. jokilaakso... kerroin ihan itse kunnanjohtajalle, kuinka ikävä ihminen anonyymin kirjoittajan mielestä olen... ihan naamatusten :) Ei tuntunut olevan tarvetta puuttua kirjoituksiini, joten huolesi oli turhaa...

Eduskunnassa välikysymysistunnossa tänään oli hienoja puheenvuoroja.. Jussi Niinistö argumentoi mielestäni aivan loistavasti tänään !! .. ja kun kehun aika on, olen valmis kehumaan myös rakasta vihollistani.. Keskustan Juha "Kakkalaki-Likaviemärikuningas" Sipilä paukutti myös hyvää tekstiä hallituksen tumpeloille Perussuomalaisten välikysymyksen mukana... yhdessä rintamassa siis oltiin tänään isolla kirkolla... :)

Mauri Peltokangas
Luottamushenkilö ;)

mape

Viesti Kirjoittaja mape » 18 Marras 2014, 23:20

Tapani... minulla oli armeijakaverina mukava mies... tuli kirjuriksi paikalleni Hiukkavaarassa 2jk...nykyinen keskustan kansanedustaja Antti Rantakangas. Oltiin yhdessä varusmiestoimikunnassa.. minä olin VMTK:n huvimestari ja Antti puheenjohtaja koko hommassa.. Hänestä ei minulla ole kyllä pahaa sanaa koskaan tullut mieleeni, eikä tule.. hieno mies ! vaikka onkin keskustalainen. Sitä ihmettelen suuresti, että miten oli mahdollista, että Sipilä ohitti... esim. Antin ja monta, monta muuta pitkäaikaista keskusta poliitikkoa ihan vaan heittämällä... no kun olen asiaa tarkemmin tutkaillut, niin RAHA... jep :) sillä saa ja hevosella pääsee... vähät siitä, jos hiukan mummoja kusettaa paskapöntöillä, kunhan puolueen kassa tulee kuntoon... olisko näin ? mene ja tiedä.... oma kepu suosikkini on Antti... hän on 100% isänmaan mies.

Joku nyt ihmettelee, miten minä kepulaista kehun... niin... jos on aihetta kehuun sen saa.. Kaustisella ei vielä ole aihetta löytynyt.... omasta mielestäni.

Mauri

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 19 Marras 2014, 15:01

. _ _ ._ ..
Viimeksi muokannut viljami, 27 Marras 2014, 06:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tapani Pollari

Viesti Kirjoittaja Tapani Pollari » 19 Marras 2014, 21:31

mape kirjoitti:Tapani... minulla oli armeijakaverina mukava mies... tuli kirjuriksi paikalleni Hiukkavaarassa 2jk...nykyinen keskustan kansanedustaja Antti Rantakangas. Oltiin yhdessä varusmiestoimikunnassa.. minä olin VMTK:n huvimestari ja Antti puheenjohtaja koko hommassa.. Hänestä ei minulla ole kyllä pahaa sanaa koskaan tullut mieleeni, eikä tule.. hieno mies ! vaikka onkin keskustalainen. Sitä ihmettelen suuresti, että miten oli mahdollista, että Sipilä ohitti... esim. Antin ja monta, monta muuta pitkäaikaista keskusta poliitikkoa ihan vaan heittämällä... no kun olen asiaa tarkemmin tutkaillut, niin RAHA... jep :) sillä saa ja hevosella pääsee... vähät siitä, jos hiukan mummoja kusettaa paskapöntöillä, kunhan puolueen kassa tulee kuntoon... olisko näin ? mene ja tiedä.... oma kepu suosikkini on Antti... hän on 100% isänmaan mies.

Joku nyt ihmettelee, miten minä kepulaista kehun... niin... jos on aihetta kehuun sen saa.. Kaustisella ei vielä ole aihetta löytynyt.... omasta mielestäni.

Mauri
Jarmo Korhonen on keskustalaisista parhaites kuntoutunu mun mielestä. :)

On siellä varmaan hyviä miehiä oikiastikkin, ei siinä kahta sanaa varmasti.
Mutta ryhmäkuri pilaa monta hyvää ihmistä, ja niiden asiaa mitä haluais ajaa.

Ei säkissä tartte olla kuin yks mätäperuna, niin talven jälkeen kaikki on mätiä.

Vastaa Viestiin