mitäs ollaan mieltä jos lippu lasketaan.

Alue jossa sallitaan vapaamuotoinen keskustelu aihepiiristä riippumatta.
mape

mitäs ollaan mieltä jos lippu lasketaan.

Viesti Kirjoittaja mape » 18 Heinä 2015, 04:27

Niin... kun nyt puoluepolitiikka valtakunnantasolla on sekä kepun, että persujen yhteistä... (ei sekoiteta apupuolue kokoomusta tähän ) kysyn.. mitä mieltä olette siitä, kun Suomea joka tapauksessa nyt viedään loppuaan kohden ? onko täällä maaseudulla porukat sitä mieltä, että euroopan liittovaltio on parempi, kuin itsenäinen Suomi. Näin selkeää kysymystä ajattelin heittää ilmaan... no joku tietenkin ajattelee, että mitä se siellä nyt jorisee... hänelle voin kertoa, että seuraappa oikeasti nyt tilannetta ja totea itse. Ei siihen enää tarvita, kuin yksi "askel" ja lippu vaihtuu sinipohjaiseen tähtikuvioon.... jos ei jotain asialle tehdä, niin saattepa senkin vielä nähdä, ennen kuin vanhuuttani täältä jonnekin lämpimään muutan :) Tässä kohtaa en todellakaan toivo olevani oikeassa mutta ..... olette kaikki tykönänne seurannut minne tämä hallintohimmeli meitä vie.... mitä mieltä ollaan ? tästä vois olla mukavaa lukijoiden lukea kommentteja mahdollisimman usean henkilön kirjoittamana.... sitä toivon itsekin.

Mauri

viljami

Re: mitäs ollaan mieltä jos lippu lasketaan.

Viesti Kirjoittaja viljami » 20 Heinä 2015, 01:13

,,
Viimeksi muokannut viljami, 17 Syys 2015, 03:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mape

Re: mitäs ollaan mieltä jos lippu lasketaan.

Viesti Kirjoittaja mape » 24 Heinä 2015, 01:25

Kyllä se viljami pääosin tuota luokkaa raakaa on tämä nyky maailma... Ainoa mitä en itse haluaisi olla todistamassa on se liittovaltio, josta olen suu vaahdossa aikani möykännyt :) se nimittäin on edessä, jos ei asioille just tehdä hallitustasolla jotain.... pasahtaa alueen virtaviivaisimmillekin kepulaisille totuus silmille :) sitä en toivo... no, nykyään täytyy myöntää, että täällä jokilaaksossa on ihan kelpo kepulaisiakin... tunnen muutaman ihan henkilökohtaisesti uskokaa tai älkää :)

-mauri-

Vastaa Viestiin