persut

Alue jossa sallitaan vapaamuotoinen keskustelu aihepiiristä riippumatta.
viljami

persut

Viesti Kirjoittaja viljami » 13 Joulu 2016, 12:51

Ei oo mitään..Perussuomalaisten taru on Finito..Kenttäoikeuresa pettureille panhan kuula kalhon,mutta nämä saa isot virat. :twisted:
Oli sillo vuonna -76 ne oli kainuusa 35 pakkaset.Minä ruukasin vain tallua lumen ja laittaa havuja, toiset potki lumen pois ja laittaa havut routashen maahan.Sen tietää mitä se on korvesa semmosilla pakkasilla,Ja sen aikasilla kampheilla pariviikkua korvesa.Monta kertaa oli kylymä ja Äitiä ikävä.
Moni köyhä luotti perussuomalaishin.Moni köyhä joka on hangesa maannu jolla ei oo arvonimiä eikä titteleitä joilla ei oo kattua päänsä päälle.Tallaavatko he lumen allensa vai makaavatko routasesa maasa.Perussuomalaiset. ? En oikeen tierä mitä ne on... Pareen olla niistä erosa.
Viimeksi muokannut viljami, 13 Joulu 2016, 14:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

tavarantarkastaja

Re: persut

Viesti Kirjoittaja tavarantarkastaja » 13 Joulu 2016, 14:04

viljami kirjoitti:Ei oo mitään..Perussuomalaisten taru on Finito..Kenttäoikeuresa pettureille panhan kuula kalhon,mutta nämä saa isot virat. :twisted:
Oli sillo vuonna -76 ne oli kainuusa 35 pakkaset.Minä ruukasin vain tallua lumen ja laittaa havuja, toiset potki lumen pois ja laittaa havut routashen maahan.Sen tietää mitä se on korvesa semmosilla pakkasilla,Ja sen aikasilla kampheilla.Monta kertaa oli kylymä ja Äitiä ikävä.
Hyvin kirijootti Vilijami ja jatkoo sitte;

Joo.Ei Sissonen ollu kuvaamasa 40 v. sitte Kainuun korvesa.Ei ollu pumpulivaatheita,oli 35 pakkasta,2 viikkua kumisaaphaisa ja sarkapuvusa.Sissit ko oli" erikoiskoulutettuja"meillä oli Turkisliivi ja Untuva makkupussi...Miten menee jäätynheenä semmoshen pusshin ? Tehthin vain valakioita ja koitethin päriätä.Jokku päriäs huonommin jokku paremmin...Kyllä Sissoselle pitäis antaa,urhoollisuus mitali,..on se niin monta yötä pennigin keväthangilla Untuvapussisa maanu.

Nytki on aina Äitiä ikävä.Sillon aikonhan olthin vuorokausi kuliettu,rupesin nojaahan männynkäkkyrää.Näin unta..Äiti paisto mulle lättyjä..Sitte ruethin potkihan..Nouse
Saatana ulös tai hukut.Olin nukahtanu siihen hetheeshen.

ja vieläki Vilijami jatkoo kertomusthansa;

Joo.Aatteli kertoilla ko ei mullaka täsä niin kiire oo.Minäki aikoinani nuorenmiehenä oli Laps Sotilas.Täytin 17 ko menin Kainuun prikathin/2 k Sissit.Ensimmäiselle lomalle 2,kuukauren jäläkhen olthin lomatarkastuksesa...Vääpeli iski silimänsä minhun...Alokas Palola,miks PARTA ON AJAMATA. Vastasin..Herra Vääpeli..Ei parta kasva.Huusi ko Peto ja sano,alokhaalla on 15 min aikaa käyrä aattelemasa, miks Sissillä ei oo parta ajettu.Saatanan,saatana,kyllä mulla pää höyrys,mitä sanon sille ukolle,aikaaki niin vähän.En keksiny muuta ,Sanoin ..Herra vääpeli..Sissi ei oo Mannekiini.Tuli siihen naaman ethen,aattelin,nyt kävi Ohoprasesti.Sano,1.vuorokausi lisää lomaa.

Perhonjokilaaksosta oli Kai/Pr PST,KIV,KRH. Kaikki oli mukavia poikia.Meinasin unohtaa,tierustelukomppanian pojat.Nyt tohin sanua,naapurin poika.Pollarin Juhani.Josain päin vishin Opettajana.Joo.Sitä piti juosta Kuupperintestisä vähinthän 3000m.ja kenttäkeleposuus Hyvä ja yleisarvostelu Hyvä..Jos ei nämä täyttyny..,Sissinpassi jäi Haavheeks.Jooo.Kiväärimiehille Ruukathin Sotilskorisa sanua,ei me parempia olla ko tekkä,meillä on vain" erillainen" merkki puserosa.(ja vittumaista naurua)

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 13 Joulu 2016, 16:04

Pitää irtaantua itesthän ja mennä kotia misä Äiti sanoo,nuku sinä poikani siinä on hyvä olla.
Ei pahasa paikasa pirä rukoilla Jeesusta ja jumalaa,ei ne sulle mitään anna.Pitää rukolla Äitiä..Äiti antaa lapsensa puolesta kaikkensa.

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 13 Joulu 2016, 17:53

tavarantarkastaja kirjoitti:
viljami kirjoitti:Ei oo mitään..Perussuomalaisten taru on Finito..Kenttäoikeuresa pettureille panhan kuula kalhon,mutta nämä saa isot virat. :twisted:
Oli sillo vuonna -76 ne oli kainuusa 35 pakkaset.Minä ruukasin vain tallua lumen ja laittaa havuja, toiset potki lumen pois ja laittaa havut routashen maahan.Sen tietää mitä se on korvesa semmosilla pakkasilla,Ja sen aikasilla kampheilla.Monta kertaa oli kylymä ja Äitiä ikävä.
Hyvin kirijootti Vilijami ja jatkoo sitte;

Joo.Ei Sissonen ollu kuvaamasa 40 v. sitte Kainuun korvesa.Ei ollu pumpulivaatheita,oli 35 pakkasta,2 viikkua kumisaaphaisa ja sarkapuvusa.Sissit ko oli" erikoiskoulutettuja"meillä oli Turkisliivi ja Untuva makkupussi...Miten menee jäätynheenä semmoshen pusshin ? Tehthin vain valakioita ja koitethin päriätä.Jokku päriäs huonommin jokku paremmin...Kyllä Sissoselle pitäis antaa,urhoollisuus mitali,..on se niin monta yötä pennigin keväthangilla Untuvapussisa maanu.

Nytki on aina Äitiä ikävä.Sillon aikonhan olthin vuorokausi kuliettu,rupesin nojaahan männynkäkkyrää.Näin unta..Äiti paisto mulle lättyjä..Sitte ruethin potkihan..Nouse
Saatana ulös tai hukut.Olin nukahtanu siihen hetheeshen.

ja vieläki Vilijami jatkoo kertomusthansa;

Joo.Aatteli kertoilla ko ei mullaka täsä niin kiire oo.Minäki aikoinani nuorenmiehenä oli Laps Sotilas.Täytin 17 ko menin Kainuun prikathin/2 k Sissit.Ensimmäiselle lomalle 2,kuukauren jäläkhen olthin lomatarkastuksesa...Vääpeli iski silimänsä minhun...Alokas Palola,miks PARTA ON AJAMATA. Vastasin..Herra Vääpeli..Ei parta kasva.Huusi ko Peto ja sano,alokhaalla on 15 min aikaa käyrä aattelemasa, miks Sissillä ei oo parta ajettu.Saatanan,saatana,kyllä mulla pää höyrys,mitä sanon sille ukolle,aikaaki niin vähän.En keksiny muuta ,Sanoin ..Herra vääpeli..Sissi ei oo Mannekiini.Tuli siihen naaman ethen,aattelin,nyt kävi Ohoprasesti.Sano,1.vuorokausi lisää lomaa.

Perhonjokilaaksosta oli Kai/Pr PST,KIV,KRH. Kaikki oli mukavia poikia.Meinasin unohtaa,tierustelukomppanian pojat.Nyt tohin sanua,naapurin poika.Pollarin Juhani.Josain päin vishin Opettajana.Joo.Sitä piti juosta Kuupperintestisä vähinthän 3000m.ja kenttäkeleposuus Hyvä ja yleisarvostelu Hyvä..Jos ei nämä täyttyny..,Sissinpassi jäi Haavheeks.Jooo.Kiväärimiehille Ruukathin Sotilskorisa sanua,ei me parempia olla ko tekkä,meillä on vain" erillainen" merkki puserosa.(ja vittumaista naurua)
Ei ne oo mitään.. Jatkoo sitte.Iän ikusia kiriotuksia,vaikkaki kaikki on totta ja jos piruilla tarkotit,melekonen saavutus.onnea...Kaikesta huolimata, mennyttä en pysyty muuttaa.

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 13 Joulu 2016, 18:41

Oon aattelemalla aatellu.Tuo liha on kummallinen olio, jäykistyy lämpimäsä ja saman tekee pakkasesa.Siinä tutkimusaihe ko jään eläkheelle. Saan apurahaa tukes.tekes.takus.kepus.persus.sosut.ek.sak.spr........jne.Tulevaisuus on näin nällikhäällä turvattu. :P

tavarantarkastaja

Viesti Kirjoittaja tavarantarkastaja » 13 Joulu 2016, 19:05

viljami kirjoitti:Oon aattelemalla aatellu.Tuo liha on kummallinen olio, jäykistyy lämpimäsä ja saman tekee pakkasesa.Siinä tutkimusaihe ko jään eläkheelle. Saan apurahaa tukes.tekes.takus.kepus.persus.sosut.ek.sak.spr........jne.Tulevaisuus on näin nällikhäällä turvattu. :P
On se liha kummallinen olio, mutta Wilijami ei oo sitte hoksannu lihatutkimuksia tehä naispuolisten assistenttien kans ollenkaan ko semmoset ei ei juolahatanu Wilijamille mielhen. On vain värkänny ja tutkinu kylymän ja kuuman kans lihaa. Kyllä se on Wilijaminkin kohalla eläkheellä se joulukinkku se ainua liha jota tutkii.

Minullaki oli nuorena miehenä kaikki lihakset niin veteritä ja yksi oli vain jäykkä. Nyt vanhana miehenä kaikki lihakset on niin jäykkiä, yksi on vain vetreä.

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 14 Joulu 2016, 09:05

tavarantarkastaja kirjoitti:
viljami kirjoitti:Oon aattelemalla aatellu.Tuo liha on kummallinen olio, jäykistyy lämpimäsä ja saman tekee pakkasesa.Siinä tutkimusaihe ko jään eläkheelle. Saan apurahaa tukes.tekes.takus.kepus.persus.sosut.ek.sak.spr........jne.Tulevaisuus on näin nällikhäällä turvattu. :P
On se liha kummallinen olio, mutta Wilijami ei oo sitte hoksannu lihatutkimuksia tehä naispuolisten assistenttien kans ollenkaan ko semmoset ei ei juolahatanu Wilijamille mielhen. On vain värkänny ja tutkinu kylymän ja kuuman kans lihaa. Kyllä se on Wilijaminkin kohalla eläkheellä se joulukinkku se ainua liha jota tutkii.

Minullaki oli nuorena miehenä kaikki lihakset niin veteritä ja yksi oli vain jäykkä. Nyt vanhana miehenä kaikki lihakset on niin jäykkiä, yksi on vain vetreä.
Älä sinä hullujas puhu pirä antaa periks,veltostuuhan lihas jos sitä ei reenaa.Vajaa pari vuotta eläkheeshen jos ennen sitä en keksi, oon jääny jotain iliman. :P

mape

Viesti Kirjoittaja mape » 31 Joulu 2016, 13:11

:) viljamille, että en nyt ala yhtään puoluetta puolustelemaan mutta .... on ne persut vaan iso porukka, kun yksin hallituksessa tuntuvat kaiken tekevän nykyään... sama mitä pääministeripuolue keksii syyt heitetään persujen niskaan... No... taktiikka tuokin jos kaikki uskotaan... Tiestöt yksityisille sano Anne ja Juha :D...
Sipilän paskalaki laitettiin nurin mutta saakohan mummot rahat takaisin ? ... :D arvaappa :D

Hyvää uutta vuotta !
Mauri

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 31 Joulu 2016, 14:17

Minä tierän Mauri että sinä oot viisas ihiminen,mutta niitä on keskustapuoluheesaki ja yllätys, yllätys Demareisaki.Mutta se ei muuta asiaa mikskään,mitä rikhaampi on sitä enempi on "köyhänasialla". Timo Soiniki on Maisteri ja vaimonsa lääkäri.Eivät oo kersana kulukenu 35 pakkasisa kumisaaphaisa.Varmasti on ollu kunnon talavitöppöset.Semmoset on ensimmäisenä köyhän asialla jokka ei tirä köyhyyrestä hevon persettä.

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 31 Joulu 2016, 15:04

[quote="mape"]:) viljamille, että en nyt ala yhtään puoluetta puolustelemaan mutta .... on ne persut vaan iso porukka, kun yksin hallituksessa tuntuvat kaiken tekevän nykyään... sama mitä pääministeripuolue keksii syyt heitetään persujen niskaan... No... taktiikka tuokin jos kaikki uskotaan... Tiestöt yksityisille sano Anne ja Juha :D...
Sipilän paskalaki laitettiin nurin mutta saakohan mummot rahat takaisin ? ... :D arvaappa :D
Viimeksi muokannut viljami, 01 Tammi 2017, 07:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Vastaa Viestiin