Halsua

Alue jossa sallitaan vapaamuotoinen keskustelu aihepiiristä riippumatta.
kiljumi

Re: Halsua

Viesti Kirjoittaja kiljumi » 14 Huhti 2017, 13:59

Kaljami kirjoitti:
14 Huhti 2017, 10:44
Ei kerkiä kaikki osalliseksi kiriootteluista. Trulliko tähän aikahan on kiiruusehen syypää vai mihinkö katos nuon äkkiä ettei naapuris keritty lukemahan. Seliitys voi olla arvattavis notta alkon antimis ku kiriootteloo ja siitä ku hiukka tokenoo saattaa olla valamis tarinaansa muuttamahanki. Isköö häpiä päälle. Koriaappas Kiliumi taas yhyren kerran jos moon kovasti vääräs. Iloosta pääsiäistä kumminki vaikkenmää ikänä miellytäkkä.
Reppana matkii murretta osaamatta kuitenkaan.SÄÄLITTÄVÄÄ..Ota Banaanis ja häivy oksalles!

Kaljami

Viesti Kirjoittaja Kaljami » 14 Huhti 2017, 15:36

Joskus tuloo kuules Kiljumi naapuriin kans jutusteltua ihan niitä ja näitä. Mitä ny maalimalla onkaan tapahtumas. Joskus sellaastaki mitä ihimiset keskenänsä toimitteloo näilläki palstoilla. Sää sitte vissihin pirät lyhykääset ajatukses vain pelekästänsä ittelläs. Paitti että mua mollaat vähääsellä sanavarastollas heti ku jotaki kiriootan. Ookkos Vilijamin muija. Oot jorinoitansa peesaamas ja pitämäs ukon puolia. No en sellaasta ihan usko. Jotenki on vaan juttu löytäny otollisehen maaperähän. Mutta nainen varmuurella oot näin moon sen käsittäny. Ja meleko lailla huumorihin kykenemätön. Ekkö torella saa mun kirioottelusta tolokkua, kun puhut mun päälle haukkumiset ja banaanit sun muut. Opetteles ymmärtämähän leikkiä. Sellaanen vois helepottaa sunki olotilaa.

kiljumi

Viesti Kirjoittaja kiljumi » 14 Huhti 2017, 16:35

Kaljami kirjoitti:
14 Huhti 2017, 15:36
Joskus tuloo kuules Kiljumi naapuriin kans jutusteltua ihan niitä ja näitä. Mitä ny maalimalla onkaan tapahtumas. Joskus sellaastaki mitä ihimiset keskenänsä toimitteloo näilläki palstoilla. Sää sitte vissihin pirät lyhykääset ajatukses vain pelekästänsä ittelläs. Paitti että mua mollaat vähääsellä sanavarastollas heti ku jotaki kiriootan. Ookkos Vilijamin muija. Oot jorinoitansa peesaamas ja pitämäs ukon puolia. No en sellaasta ihan usko. Jotenki on vaan juttu löytäny otollisehen maaperähän. Mutta nainen varmuurella oot näin moon sen käsittäny. Ja meleko lailla huumorihin kykenemätön. Ekkö torella saa mun kirioottelusta tolokkua, kun puhut mun päälle haukkumiset ja banaanit sun muut. Opetteles ymmärtämähän leikkiä. Sellaanen vois helepottaa sunki olotilaa.
AAMEN..Miten jalostavaa.Älä kynsi päätäsi, menee tikkuja kynsien alle. :twisted:

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 16 Huhti 2017, 15:35

Vain yksi on totuus :?:
puhuuhko monta nyt suuta,
Onko se totuus tai vallan muuta.
Silloin oli nuori silloin oli vahva,
nostanut ois jos "pallossa"kahva.

Oli kamppeissa paikkaa pakeissa saikkaa,
lettoa suota tallasin tuota.
Sitä ei kerro Erkki ei Assi,
totuuren näyttää Sotilaspassi.

Kaljami

Viesti Kirjoittaja Kaljami » 17 Huhti 2017, 08:43

Siinä värssy kulukoo. Vilipittömästi. Mun kohoralla sotaväki oli pienes aijas tapahtumarikas palanen menetettyä nuoruutta. Kuinka siihen joku voi loppuelämäksensä juuttua ja sellaasta olotilaa ihannoira. Sitä mää ouroksun. Usiammasti mun tarttee ajokortti kaivella näköösälle verraten sotilaspassihin vaikka sellaanenki löytyy. Piremmän kaavan mukahan hankittu eikä aivan surkia ookka. Soitaki moon talsinu ja mettis ryskänny aivan riittävästi. Enemmän sitä teköö tämänpäivän karpalonpoimija.

kiljumi

Viesti Kirjoittaja kiljumi » 17 Huhti 2017, 12:52

Kaljami kirjoitti:
17 Huhti 2017, 08:43
Siinä värssy kulukoo. Vilipittömästi. Mun kohoralla sotaväki oli pienes aijas tapahtumarikas palanen menetettyä nuoruutta. Kuinka siihen joku voi loppuelämäksensä juuttua ja sellaasta olotilaa ihannoira. Sitä mää ouroksun. Usiammasti mun tarttee ajokortti kaivella näköösälle verraten sotilaspassihin vaikka sellaanenki löytyy. Piremmän kaavan mukahan hankittu eikä aivan surkia ookka. Soitaki moon talsinu ja mettis ryskänny aivan riittävästi. Enemmän sitä teköö tämänpäivän karpalonpoimija.
Näyttää asiakirja tai asiakirja näyttää.. Onko sama ? Jälleen näytit tyhmyytesi,hae naapuriltasi Banaanisi. :lol:

kiljumi

Viesti Kirjoittaja kiljumi » 18 Huhti 2017, 10:10

juke kirjoitti:
18 Huhti 2017, 06:36
Käsittämätöntä halveksuntaa täällä harastetaan! sarvipäitä joka välissä.Uskon kiljumi, että olet samanlainen herkkä ihminen kuin kuka tahansa meistä? hyvine ja huonoine päivinesi, kohdistatko samaa halveksuntaa jokaiseen vastaan tulijaasi, vai onko Kaljamia kohtaan joku erityinen syy?
Todennäköisesti "Weissmuller"..Tahdon että vastani on puhdas. :evil:

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 18 Huhti 2017, 16:56

.
Viimeksi muokannut viljami, 09 Syys 2017, 19:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 18 Huhti 2017, 18:38

.
Viimeksi muokannut viljami, 09 Syys 2017, 19:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kaljami

Viesti Kirjoittaja Kaljami » 19 Huhti 2017, 07:56

Hitleri yritti. Ihmiset oman näköösiksi ja maalima mieleeseksensä. "Epäsikiö" oli antamas ihimisenmallia ja näyttämäs tietä kenellä on oikeus elämähän. Ja Staliinin ihimistuhot perustu suurilta osiltansa omihin pelekoohinsa ja luuloohin toisten ihimisten ajatuksista. Läheisekki vain pois tieltä. Puutetta suvaitsevaisuuresta on ollu isommiski piireis. Eikä provosovoitumisehen palio tarvita. Tyhyjästä päästä on apua. Kun yhtä potkitahan, niin kiiruhusti joukkohon vaikkei solis ihan selevilläkä jotta minkähän takia.

Vastaa Viestiin