Ei hyvältä näytä

Alue jossa sallitaan vapaamuotoinen keskustelu aihepiiristä riippumatta.
viljami

Ei hyvältä näytä

Viesti Kirjoittaja viljami » 25 Heinä 2017, 14:06

Kohta on ne ajat että ruethan kyselehän,ookko se minun kaveri ja sukulaisilta,kestääkö sukulaisuus.Nuoriso ottaa velekaa velan päälle.Mutta eihän se mitään,pääasia että on "sosiaalinen".Säälin kauhiasti niitä suvun "painostettuja "takaajia.Siinähän menee koko oma elämäntyö.Minäkö oon ollu aina meleko lailla hullu ,oon aatellu..Jos minä oon elämäni valavonu yöni ja saanu jotain repunpohojalle,miks minun pitäis antaa sen muille ?
Meillä Emäntäkä vaari enempää mitä elämäsä tarvithan,kelepaa vanha tupa ja tämmönen rimpula vierelle...Ihiminen voi elää vain Elämää,olokhon rahaa vaikka kuinka kolokosti...Ei se tee parempaa ihimistä ,näyttääkö ulospäin kovinki äveriihältä

Kaljami

Re: Ei hyvältä näytä

Viesti Kirjoittaja Kaljami » 25 Heinä 2017, 15:15

Mistäs ny on alakanu kiikastamahan jos soot peliästyny että jouruut antamahan jotaki poies. Elämäs yötki valavonu. Ei semmonen käy enää normaalista ja sun täytyyki olla huonos jamas. Täytys kyetä olemahan vaan kovana tästä etehenki päin. Nottei kukaan vaan mitään iliman vie.

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 25 Heinä 2017, 16:55

Mulla ei oo ruennu kiikastamahan yhtään mistään.Velekaa ei oo ja rahaaki niin palion ko tarvin,varmasti sen takia mitä oon öitäni valavonu jos loppuu emäntä antaa lisää..Pitää naira talosta eikä torpasta.Ooks ollu tyhymä ? :shock:

koivu

Viesti Kirjoittaja koivu » 26 Heinä 2017, 06:45

Kaljami kirjoitti:
25 Heinä 2017, 15:15
Mistäs ny on alakanu kiikastamahan jos soot peliästyny että jouruut antamahan jotaki poies. Elämäs yötki valavonu. Ei semmonen käy enää normaalista ja sun täytyyki olla huonos jamas. Täytys kyetä olemahan vaan kovana tästä etehenki päin. Nottei kukaan vaan mitään iliman vie.

Vain tyhmä maksaa toisen kulutusjuhlan.Todennäköisesti kuulut niihin juhlijoihin.

Vastaa Viestiin