Syrämetöntä

Alue jossa sallitaan vapaamuotoinen keskustelu aihepiiristä riippumatta.
viljami

Syrämetöntä

Viesti Kirjoittaja viljami » 11 Elo 2017, 17:40

Jälleen tapaus tuhansien joukosa.Sairas oma vanhempi ei pysty jäärä sairaseläkheelle lapsensa takausten tähen,Joutus mökistänsä mierolle.Jos oma laps pystyy tuommoshen, mihin sitte "hyvät ystävät".Täsä mailmasa jokahinen haluais jotain, mutta pitää olla semmosiaki jokka hommaa sitä saamista.Sittekö hyväuskosuureshan velattoman mökin pöyräsä tökkää nimensä...Jokku pitäis istua ja seurata Kusiaispesää..ei ne sieltä poispäin kanna kaikki ahertaa että keko kasvais...Ei kouluisa elämää opita,luonto opettaa..Eikös se Tikanpojanki... :roll:
Se jotenki tämän päivän nuorisollla on vaikia myöntää että on köyhä.Aikoinhan Emännällä oli kiire kihiloille,jouruin vain sanua,ei oo takataskusa valtion leimaamia kaikki on menny syömishen ja juomishen.Lupas lainata,niinkö sitte lainaski.Ite kyllä valissi eikä mikkään halavat valinnukka.Siihen aikhan kulta oli kultaa eikä mitään väriättyä läkkipeltiä.Vihkisormukshen senthän mulla riitti rahat.Mulla oli oikeen hyväkäyntinen lintukivääri minkä möin ja sain ostettua käytetyn puvunki...Vähän isohan tuo puku oli mutta olipahan kasvunvaraa.

Jk.Laina on vishin maksettu monhenki kerthan. ;)

tavarantarkastaja

Re: Syrämetöntä

Viesti Kirjoittaja tavarantarkastaja » 12 Elo 2017, 08:50

viljami kirjoitti:
11 Elo 2017, 17:40
Jälleen tapaus tuhansien joukosa.Sairas oma vanhempi ei pysty jäärä sairaseläkheelle lapsensa takausten tähen,Joutus mökistänsä mierolle.Jos oma laps pystyy tuommoshen, mihin sitte "hyvät ystävät".Täsä mailmasa jokahinen haluais jotain, mutta pitää olla semmosiaki jokka hommaa sitä saamista.Sittekö hyväuskosuureshan velattoman mökin pöyräsä tökkää nimensä...Jokku pitäis istua ja seurata Kusiaispesää..ei ne sieltä poispäin kanna kaikki ahertaa että keko kasvais...Ei kouluisa elämää opita,luonto opettaa..Eikös se Tikanpojanki...
Se jotenki tämän päivän nuorisollla on vaikia myöntää että on köyhä.Aikoinhan Emännällä oli kiire kihiloille,jouruin vain sanua,ei oo takataskusa valtion leimaamia kaikki on menny syömishen ja juomishen.Lupas lainata,niinkö sitte lainaski.Ite kyllä valissi eikä mikkään halavat valinnukka.Siihen aikhan kulta oli kultaa eikä mitään väriättyä läkkipeltiä.Vihkisormukshen senthän mulla riitti rahat.Mulla oli oikeen hyväkäyntinen lintukivääri minkä möin ja sain ostettua käytetyn puvunki...Vähän isohan tuo puku oli mutta olipahan kasvunvaraa.

Jk.Laina on vishin maksettu monhenki kerthan.
Hyvä emäntä Vilijamilla on ja kaunis tarina. Kehtaa kertua.

Vastaa Viestiin