joulutarina

Alue jossa sallitaan vapaamuotoinen keskustelu aihepiiristä riippumatta.
viljami

joulutarina

Viesti Kirjoittaja viljami » 22 Joulu 2017, 16:13

Aikonhan olthin Iivantiiran tienvarresa huilaamasa yhellä reissulla.Siihen pyöräili pojan tolleja kysyäkshen ? saako näpelöirä rynnäkkökiväärejä.Kysyin? onko sulla vanhempia siskoja ? kehu että on Hilkka 18 v.Kehotin käyrä kysymäsä josko ois sotapojalle makkaraleipäää ja vasthaan ottua.Tuli takasi terveisin,meille ei soltut pesiyry..Kiriotin paperille ,3 kuukauren päästä minä en oo solttu,mutta sinä oot vieläki Hilkka.Poika toi teipatun paperilapun takasi misä oli muutama karva ja luki.. Haista v-ttu...Ei tullu Hilikasta minun vaimua.

Että semmonen Joulutarina.

Kaljami

Re: joulutarina

Viesti Kirjoittaja Kaljami » 23 Joulu 2017, 12:17

Jotta "sotajutuis" kulukoo meleko lailla miettehet. No mitäs. Toki voisit alakaa teherä jo uuttaki historiaa. Aloottaasit vaikkapa ny jouluna.
Levon merkeis kumminki joulurauhaa sulle täs toivotan.

tavarantarkastaja

Viesti Kirjoittaja tavarantarkastaja » 23 Joulu 2017, 13:53

viljami kirjoitti:
22 Joulu 2017, 16:13
Aikonhan olthin Iivantiiran tienvarresa huilaamasa yhellä reissulla.Siihen pyöräili pojan tolleja kysyäkshen ? saako näpelöirä rynnäkkökiväärejä.Kysyin? onko sulla vanhempia siskoja ? kehu että on Hilkka 18 v.Kehotin käyrä kysymäsä josko ois sotapojalle makkaraleipäää ja vasthaan ottua.Tuli takasi terveisin,meille ei soltut pesiyry..Kiriotin paperille ,3 kuukauren päästä minä en oo solttu,mutta sinä oot vieläki Hilkka.Poika toi teipatun paperilapun takasi misä oli muutama karva ja luki.. Haista v-ttu...Ei tullu Hilikasta minun vaimua.

Vilijamilla oli taas niin koria joulutarina. Sopiii hyvin joulhun. Viliami oli varmhan kuullu taas tämän jouluevankeljumin; "heillä ei ollut sijaa majatalossa..." ja heti muistanu Hilkan, jolla ei myöskhän ollu sijaa Vilijamille.

Vilijami varmasti säilyttää tätä arvokasta Hilkalta saatua karvatupsua muitten sotamuistojen joukosa piironkin laatikosa. Oiskohan siitä jo arvokas haju laimentunu, tämän seikan Vilijami tietää.

Hyvää Joulua vain kaikille!

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 23 Joulu 2017, 15:42

Enhän minä saa muuten teitä Aktivoitua,Kaljamiki meinas häippästä mutta niin vai palas ko rakko laiskan kämmenhen.Leväkkää pojat te vain,mulla niitä lepojouluja montaa oo ollu eikä evankeliumeita kuunneltu.
JK.Tupsun onneton johonaki karoksis.

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 23 Joulu 2017, 17:49

tavarantarkastaja kirjoitti:
23 Joulu 2017, 13:53
viljami kirjoitti:
22 Joulu 2017, 16:13

Vilijamilla oli taas niin koria joulutarina. Sopiii hyvin joulhun. Viliami oli varmhan kuullu taas tämän jouluevankeljumin; "heillä ei ollut sijaa majatalossa..." ja heti muistanu Hilkan, jolla ei myöskhän ollu sijaa Vilijamille.

Vilijami varmasti säilyttää tätä arvokasta Hilkalta saatua karvatupsua muitten sotamuistojen joukosa piironkin laatikosa. Oiskohan siitä jo arvokas haju laimentunu, tämän seikan Vilijami tietää.

Hyvää Joulua vain kaikille!
Tyyrytän sinun kumminki pohojattoman uteliaisuutes.Siinä oli yks itseopiskellu viittä vaille "sen"tietheen professori jonka lausunto,Koiran karvoja.Sehän masensi eikä tullu säilöttyä rintataskhun syrämen päälle.Jotenkas ja sillä lailla se "skalppi"ei kuulu kokoelmhiini.

Vastaa Viestiin