Mus. lukion ympäriltä. ja henkilökohtainen anteeksi pyyntö !

Aluekehitykseen liittyvää keskustelua seutukunnassa. Tarkoituksella erikseen laitettu alue jotta päättäjien on helpompi löytää kehitysideat yms. täältä.
mape

Mus. lukion ympäriltä. ja henkilökohtainen anteeksi pyyntö !

Viesti Kirjoittaja mape » 11 Heinä 2015, 05:57

Nyt on pakko hekilönkohtaisesti pahoitella aikaan saamaani pahaa mieltä.... ja pyytää julkisesti anteeksi niiltä opetustehtävissä toimivilta, jotka ovat aikaisemmin täällä palstalla ja perhonjokilaakso lehdessä kirjoittamani kirjoitukset moitteena kokeneet !! Missään vaiheessa tarkoitukseni ei ole ollut moittia nykyisten musiikkilukiolla opetustehtävissä olevien opettajien panosta musiikin tai instrumettien opetuksessa !!! nykyiset tehtäviinsä valitut instrumenttiopettajat muodolliseen pätevyyteensä katsomatta ovat jokainen ihan huippu päteviä tehtävissään... ja en missään nimessä heitä henkilöinä ole halunnut moittia!!! Jokaista arvostan ihan henkilökohtaisesti ja kaikin puolin todella korkealle !!.... Kiitän henkilöitä, jotka ovat asian nyt festareilla minulle selkeästi esiin tuoneet ( Upeaa, että joku puhuu suoraan. kosautitte, kuten pitää ! olette mielestäni oikesti hienoja ihmisiä !!!! ). Haluan nyt ehdottomasti tarkentaa alkuperäisen kirjoitukseni tarkoituksen niille, jotka eivät sitä ole tarkoitukseni mukaisesti sisäistäneet... Moitin siis ikävän monisanaisesti ainoastaan valinta menettelyä... en missään tapauksessa yhtäkään opetustehtävissä olevaa henkilöä !!!!!... kaikki henkilöt, jotka työskentelevät musiikkilukiolla musiikinopetuksessa ovat minun omasta ja uskallan väittää epäilemättä kaikkien meidän mielestä upeita ja erityisen tärkeitä niin opettajina, kuin ihmisinäkin !!! TE OLETTE TÄRKEITÄ JA RAKKAITA meille kaikille !!!! Kirjoitukseni ja kannanottoni koski vain ja ainoastaan valintamenettelyä !! toivon, että opettajat ja henkilöt, joihin kirjoitukseni on missään määrin mieltäpahoittavasti osunut voivat katsoa tämän aidosti sydämestäni tulevan anteeksipyyntöni vastaanotetuksi.... teille en kirjoitustani tarkoittanut.!!

Olen syvästi pahoillani ja pyydän julkisesti yhä uudelleen anteeksi... niiltä henkilöiltä, jotka ovat kokeneet kirjoitukseni tarkoituksen tehtäviinsä kohdistuvaksi... keneenkään yksittäiseen henkilöön minulla ei ole ollut tarkoitus kohdistaa mielipidettäni. Julkisena luottamushenkilönä en voi tehdä muuta, kuin toimia lakien ja asetusten mukaan..... en edes Kaustisella. Tästä johtuen tulevassa joudun kyseenlaistamaan sekä sivistyslautakunnan, että musiikkilukion nykyisten puheenjohtajien pätevyyden... emmehän voi olettaa, että kyseisissä tehtävissä toimii henkilöt, jotka mahdollisesti hyväksyvät lakien vastaiset päätöksentekotavat..... lähes tietoisesti... vai voimmeko ??? Tulen ehdottomasti esittämään molemmissa päätöksentekoelimissä seuraavissa kokouksissa puheenjohtajan vaihtoa nimenomaan nyt kyseessä olevan asian vuoksi.... lautakunta ja johtokunta päättää onko esitykseni aiheellinen vai sallitaanko nykyisen, jokseenkin kyseenalaisen menettelyn hyväksyvät poliittisin mandaatein istuvat puheenjohtajat jatkamaan tehtäviään... itse tekisin heidän housuissaan välittömästi omat johtopäätökseni ja luovuttaisin tehtävät seuraavalle tehtävään haluavalle.

Mauri Peltokangas
040 1848878 lukiolla opetustehtäviä hoitavat henkilöt voivat mielellään soittaa... jolloin pahoittelen ja pyydän anteeksi hyvin mielelläni henkilökohtaisesti, sekä kerron asian, syyt ja kirjoitukseni tarkoituksen vielä erityisen tarkkaan ja luottamuksella hekilökohtaisesti. 20/7

Julkaisen saman anteeksipyyntöni HETI JA VÄLITTÖMÄSTI perhonjokilaakso lehdessä, mikäli sen joku katsoo aiheelliseksi. Tekstiviestikin riittää. tai mauri.peltokangas@kaustinen.fi seuraavan viikon aikana.
Muussa tapauksessa katson tämän anteeksipyyntöni riittävän.

Toivon, että lukijat välittävät tiedon tästä kirjoituksestani lukion henkilökunnalle.
Viimeksi muokannut mape, 13 Heinä 2015, 19:45. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Tylyppä

Re: Mus. lukion ympäriltä. ja henkilökohtainen anteeksi pyyn

Viesti Kirjoittaja Tylyppä » 11 Heinä 2015, 09:24

"Pyydän anteeksi, jos sitä minulta pyydetään. Vaikka laajemminkin, jos sitä edes yhden kerran joku minulta henkilökohtaisesti pyytää." :roll:
Otin vapauden ajatella viestin näin, mutta muuten kirjoitus on paikallaan, vaikka se hiukan tökerö onkin, eikä siitä sen enempää. Ilmi selvästi poliitikko ja kauppamies. Ihan vilpittömästi.

mape

Viesti Kirjoittaja mape » 30 Heinä 2015, 02:29

Anteeksipyyntöni johti siihen, että sain sillä erään henkilön tekemään minusta "ystävällisesti" kunnianloukkaus kanteen poliisille. Tosin, se ei toistaiseksi ole edennyt oman tietoni mukaan syytteeseen saakka, koska syytä ei sellaiseen kirjoituksissani ole. (jos etenee,, edetköön, vastaan aina 100% mielipiteistäni) ... sille en itse voi mitään, eikä se ole onneksi minun murheeni, jos "herne vedetään nenään" totuudesta. Totuudella jatkan... mietin hetken, että jätän koko politiikan, koska eihän sitä nyt "mielensäpahoittajien" keskuudessa pysty kukaan järkevästi kuntalaisten asioita eteenpäin ajamaan. Jos kerrot totuuden ( kuntastrategian kohta 8.1) ja pyrit toimimaan luottamustehtävissä oikein saat "ämpärillisen paskaa" niskaasi.. mietin, onko se kaiken vaivan arvoista ? ... mietiskelin tuota tovin.... mutta lopputuloksena, asiaa mietittyäni jatkan vankasti osassa niistä luottamustehtävistä, jotka minulle on osoitettu ... Koska lukion johtokunnan pj ja lukion johto eivät katsoneet aiheelliseksi kommentoida erikoista ja joltain osin selkeästi sääntöjen vastaista hakumenettelyä aikaisemmassa keskustelussa.... totean, että oma luottamukseni on siinä määrin yhteistyöhön mennyt, että luovutan lukion johtokunnan varapuheenjohtajuuteni, jos sen tehtävän joku suostuu vastaan ottamaan.... "kikkailuun" en nyt, enkä jatkossa osallistu... näillä mennään :)

Mukavia kesäpäiviä lukijoille
Mauri Peltokangas

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 30 Heinä 2015, 12:52

Täälä meirän armahassa perhonjokilaaksosa, palion sammakoita,joita Suureltu toishen sorthin..Lentäjän Valssin sanoin..Kotka ei vanhene koskaan..harmaaksi muuttuu vain.
Pirethän Mauri, siittä kiinni..Hyvää kesän loppua sulle ja perheelles..Aki ;)

mape

Viesti Kirjoittaja mape » 31 Heinä 2015, 05:48

Kiitos viljami (Aki) !! .. eipä ole koskaan aikaisemmin kukaan mitään hyvää näinä vuosina, joina olen täällä kommentoinut minulle julkisesti toivottanut.... kerta se on ensimmäinenkin,,, ja arvokas sellainen !.. parasta sinulle ja kiitos ! nautitaan siitä, että saadaan olla :)

Mauri

Korppi

Viesti Kirjoittaja Korppi » 31 Heinä 2015, 12:47

mape kirjoitti:Kiitos viljami (Aki) !! .. eipä ole koskaan aikaisemmin kukaan mitään hyvää näinä vuosina, joina olen täällä kommentoinut minulle julkisesti toivottanut.... kerta se on ensimmäinenkin,,, ja arvokas sellainen !.. parasta sinulle ja kiitos ! nautitaan siitä, että saadaan olla :)

Mauri

Täyttä potaskaa Mauri tuo sinun kommenttisi. Tarkistappa hieman vanhoja kirjoituksia.

-Teemu

mape

Viesti Kirjoittaja mape » 31 Heinä 2015, 13:31

Olen jo hiukan kaivannutkin korppi noita sinun "aivopierujasi" mukava, että olet voimissasi..

Mauri

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 08 Elo 2015, 13:00

Korppi kirjoitti:
mape kirjoitti:Kiitos viljami (Aki) !! .. eipä ole koskaan aikaisemmin kukaan mitään hyvää näinä vuosina, joina olen täällä kommentoinut minulle julkisesti toivottanut.... kerta se on ensimmäinenkin,,, ja arvokas sellainen !.. parasta sinulle ja kiitos ! nautitaan siitä, että saadaan olla :)

Mauri

Täyttä potaskaa Mauri tuo sinun kommenttisi. Tarkistappa hieman vanhoja kirjoituksia.

-Teemu
Nooh..Kyllä sinä "Korppi" tuon saat..Olinki jo Hämilhäni, ruukannu tuommosia saara..Annethan Maurille antheeks..Kuka meistä on Virheetön ? :?:

mape

Viesti Kirjoittaja mape » 11 Elo 2015, 18:51

Poijat ne porskuttaa :) tulinpa huomanneeksi, että olin taas väärässä !! mennä laapatin, ettei kukaan ole koskaan hyvää sanonut ... korppi otti ja katsoi aiheelliseksi kommentoida (itse janan asiaan ei tietenkään tapoihinsa vihkiytyneenä mitään sanonut ) joten tarkistin asian... kyllä sain vankastikin hyvää palautetta aikoinani, kun uskalsin ottaa koulun homeasian tapetille... (saatiin muuten uusi koulu) samoin muutaman muunkin asian kohdalla... perskatti, kun vain turtuu, eikä huomaa tuollaisia kiitoksen "helmiä" ... hyvästä palautteesta johtuen jatkan vankkaa journalismia tulevassakin :) ps. kyllä palautetta tulee sähköpostiin ja puhelimitse useinkin... kiitos siitä nyt tässä kaikille... Syksyä pukkaa ja lautakunnat alkoi osaltani tänään... mielestäni kunnassa on hyvä tilanne nyt olosuhteet huomioon ottaen... yhteistyö ainakin sivistyspuolella sujuu moitteetta... tämä ei tarkoita sitä, ettenkö pidä silmät ja korvat auki... koskaan ei tiedä mitä ne nuo meidän "kepulit" keskenään suunnittelee :)

Mauri

Vastaa Viestiin