Maahanmuutto ja vastaanottokeskus

Aluekehitykseen liittyvää keskustelua seutukunnassa. Tarkoituksella erikseen laitettu alue jotta päättäjien on helpompi löytää kehitysideat yms. täältä.
Tapani Pollari

Maahanmuutto ja vastaanottokeskus

Viesti Kirjoittaja Tapani Pollari » 31 Elo 2015, 09:53

Haluaisin tietää nyt, onko kuntiimme valmisteilla vastaanottokeskuksia?

Olen saanu kuulla että kunnissa on salaa suunniteltu tällaista SPR.n ja Maahanmuuttoviraston kanssa.
On käyny niin eräissä kunnissa että asia on tuotu esille kuntalaisille vain 5 päivää ennen vastaanottokeskuksen avaamista.

Tällaista toimintaa ei pidä sallia missään tapauksessa, eli nyt asia pitää julkaista jos näin on suunnitteilla täälläkin.

Kokoomuksen ministeri Sanni Grahn-Laasonen, valitti kun oma kuntansa Forssa päätti olla ottamasta maahanmuuttajia ja tekemätä vastaanottokeskusta.
Valitti ainoastaan sitä, että kunta menettää rahaa ja samalla 13 mahdollista työpaikkaa.

Ministeri mielestäni on syyllistymässä ihmiskauppaan.
Sillä kyse hänen sanojensa mukaan oli tienaamalla ihmisillä.

Minä en halua missään nimessä olla mukana ihmiskaupassa, enkä maksajana tälle touhulle.

En halua profiloitua maahanmuutto vastaiseks, mutta nyt järki käteen kaikilla.

Tapani Pollari

Re: Maahanmuutto ja vastaanottokeskus

Viesti Kirjoittaja Tapani Pollari » 31 Elo 2015, 10:43

Ihmiskauppa lähtee liikkeelle lähtömaasta saakka, ja sama ihmisillä kaupanteko näköjään jatkuu vastaanottomaissa.

Sen voi sanoa, että tämä on loputon juttu, pakolaisia on jo maailmalla Italian kokoinen massa.
Jos me autamme yhtä tänne, sillä samaisella summalla mahdollisesti autettais koko kylä paikanpäälle.
Sillä niiden ansiot on siellä parin euron luokkaa päivässä.

Nyt on Itävalta kieltäytymässä tästä touhusta ja Tanska on puolittamassa sosialimaksut näille.
Unkariin eivät halua jäädä koska siellä ei makseta yhtä hyvin kuin pohjoismaissa.

Mutta haluan kuulla totuuden, onko meidän kunnissamme (Kaustinen Veteli Halsua Lestijärvi Perho)
Tällaista salassa suunnitteilla olevaa toiintaa?

Tapani Pollari

Viesti Kirjoittaja Tapani Pollari » 31 Elo 2015, 11:31

http://www.reijohongisto.fi/2015/08/ulkokullatut/

Reijo Hongisto on nyt tullu samoissa ajatuksissa asiaa käsittelemään.

viljami

Viesti Kirjoittaja viljami » 31 Elo 2015, 16:21

Niin..oot maahanmuuttovasatanen mutta et oo ? Minä ko oon jotain mieltä..minä oon sitä mieltä.Ja nyt oon Maahanmuuttovastanen.Olokhon naama valkonen tai musta täälä Peliäthän että Venäjä tulee rajan yli ?? samalla Valtio maksaa muuhalta Rajan yli tulioijelle, että kotiutuvat Suomhen.Ja mitkä ne nyt olika "Leikkaukset" heikompiosasilta, työttömiltä,Eläkeläisiltä,Vanhuksilta...Kyllä me meleko paska Miehiä olhan..Jos menheet sukupolovet ois näkemäsä..ne kysyis,oottako te Saatana, Miehiä Vai Lamphaita ???
Panhan 100 v. ethenpäin, alakuperästä Suomalaista saa nähä enää Sirkuksesa,ja sieläki vain suuresta rahasta. :twisted:

Tapani Pollari

Viesti Kirjoittaja Tapani Pollari » 01 Syys 2015, 07:44

viljami kirjoitti:Niin..oot maahanmuuttovasatanen mutta et oo ? Minä ko oon jotain mieltä..minä oon sitä mieltä.Ja nyt oon Maahanmuuttovastanen.Olokhon naama valkonen tai musta täälä Peliäthän että Venäjä tulee rajan yli ?? samalla Valtio maksaa muuhalta Rajan yli tulioijelle, että kotiutuvat Suomhen.Ja mitkä ne nyt olika "Leikkaukset" heikompiosasilta, työttömiltä,Eläkeläisiltä,Vanhuksilta...Kyllä me meleko paska Miehiä olhan..Jos menheet sukupolovet ois näkemäsä..ne kysyis,oottako te Saatana, Miehiä Vai Lamphaita ???
Panhan 100 v. ethenpäin, alakuperästä Suomalaista saa nähä enää Sirkuksesa,ja sieläki vain suuresta rahasta. :twisted:
En vastusta jos on vanhuksia ja naisia lapsineen hädässä tulossa.
Mutta jos kyseessä on 20 vuotiaita miehiä joilla ei näytä olevan mitään hätää,, sitä en hyväksy.
Sillä ne on jättäneet vanhukset, äitit pienine lapsineen sinne pärjäämään omillaan..

Samoin jos meidän sodassa olleet miehet olis karanneet Norjaan sotaa pakoon jättäen perheensä tänne.

Tapani Pollari

Viesti Kirjoittaja Tapani Pollari » 01 Syys 2015, 09:15

Keuruu sanoi selkeen EI, mahtaa sama olla meilläkin..
Haluan vastauksia, onko suunnitteilla jotain mistä meille ei kerrota??

http://www.suurkeuruu.fi/Uutiset/119499 ... le+ei.html

Keuruun kaupunginvaltuusto otti kielteisen kannan turvapaikanhakijoiden vastaanottokeskuksen perustamiseen Keuruulle. Ratkaisu syntyi äänin 21-14.

Ennen valtuuston kokousta kokoontunut kaupunginhallitus otti sekin jyrkän kielteisen kannan suunnitelmiin perustaa vastaanottokeskus entisen varuskunnan tiloihin.

Antero Pohjosen Merja Ahosen kannattamana hallituksessa tekemä ehdotus voitti vs. kaupunginjohtajan vastaanottokeskuksen tuloon myönteisen pohjaesityksen selkein äänin 7-1.

mape

Viesti Kirjoittaja mape » 01 Syys 2015, 18:59

Tuli mieleeni, että pääsemmekö lentokentällä koneeseen ilman minkäänlaista henkilöllisyystodistusta ? emme pääse. Miten siis on mahdollista, että paperittomia turvapaikanhakijoita tulee ipadit kainalossa lentoteitse Suomeen ??? onko paperit hukattu tahallisesti tarkastusten jälkeen.... Miksi ?...

Turvapaikanhakijoita tulee joidenkin tietojen mukaan Suomeen tänä vuonna 40 000... kun katsomme SPR:n julkaisemia kuvia on niissä itkeviä nälkää näkeviä lapsia... tosiasiassa meille tulee kuitenkin 20-40 vuotiaita raavaita miehiä.. jossain mättää. Meillä oma kansa saa tuta leikkaukset ! Heinolaan ei löytynyt reumasairaalalle valtiolta kahta miljoonaa... nyt se varmaankin muutetaan isolla rahalla pakolaiskeskukseksi.... Kauhavan ilmasotakoulu lakkautettiin... nyt siitä kaavaillaan pakolaiskeskusta....

Kuka tällä tienaa ? SPR ja muutama muu "avustusjärjestö", sekä ne sijoittajat, jotka tajusivat ostaa tyhjillään olevat sairaalat ym kiinteistöt... katson, että humanitaarinen apu on jokaisen valtion velvollisuus johonkin rajaan saakka... korostan .. johonkin rajaan saakka. Kuka sen rajan vetää ? onkin kimurantimpi kysymys. Nyt sisäministeri Orpo toimii sekä hallitusohjelman vastaisesti, että kansainvälisten sopimusten vastaisesti hyväksyen toisen EU maan kautta tulevat turvapaikanhakijat maahan... Ruotsissa ei ole sota... sieltä ei siis Suomeen tarvitse jatkaa... sama koskee kaikkia eteläeuroopan valtioita... mikä mättää... tulee jälleen mieleeni ?

Mauri Peltokangas

puurosilmä

Viesti Kirjoittaja puurosilmä » 01 Syys 2015, 19:34

Hyvät herrat!

Teidän puolue ps on nyt hallituksessa teillä on liitua piirtäkää - itku pois ja omaan kansanedustajaan yhteyttä ja sanomaa epäkohdista eteenpäin.
Taisi se Soiniki jo lupautua ameriikan obamaa auttamaan kaikessa mahdollisessa ,oisko intressit jo eri suunnassa?.. oppositio aika on ohi nyt on hyvät persut otettava vastuuta.

Tapani Pollari

Viesti Kirjoittaja Tapani Pollari » 01 Syys 2015, 20:42

Puurosilmä.
Huomaatko ihmiskaupannmerkkejä?
Kuten Mape tuossa toikin esille Kauhavan,, siellä tämä bisnesmies porukka pelkästään rahaa ajatellen tekee tätä juttua.

Ja sinäkin maksat tätä touhua, jopa niille ihmiskauppiaille jotka ottaa 10-15 tuhatta dollaria määräpäämaasta riippuen/matkustaja.
Niillä rahoilla saatetaan rahoittaa jopa sitä hirmu sotilasporukkaa (isis)

Tässä ei ole kyseessä puolue juttu, kuten sanoit vaan tämä koskettaa kaikkia kansalaisia.
Nyt suomalaisilta leikataan, ja tähän turvapaikka touhuun uppoaa 305 miljoonaa/vuosi vähintään.

Italian poliisi ilmoitti että venematkalaisista oli hukutettu muslimien toimesta kristityt.
Eli sieltä on tulossa rikollista porukkaa.

Tapani Pollari

Viesti Kirjoittaja Tapani Pollari » 01 Syys 2015, 21:22

Jos joku haluaa osallistua Kauhavalle suunniteltuun pakolaiskeskusen avaamista vanhalle lentosotakoululle, tuossa on adressi sitä varten..

Ekaks ryssitään lentosotakoulu kannattamattomana ja sitten avataan se maahanmuuttajille "kannattavana".

http://www.adressit.com/vastustamme_pak ... kauhavalle

Yksinkertainen allekirjoitus ja sähköposti varmennus.
Erittäin näppärä.
:roll:

Vastaa Viestiin